Skupinový kurz redukce váhy

Tento kurz je ideální pro ty, kteří by rádi zapracovali na své váze a dozvěděli se, jak se lépe stravovat. Místo individuálních sezení ale upřednostňují společnost lidí s podobným cílem.

Co můžete očekávat?

Během tohoto kurzu se v malé skupince lidí (5-7 osob) dozvíte, jak se orientovat v nabídce potravin na trhu, kde a co nakupovat a jaké jídlo si chystat. Současně se naučíte jak správně zhubnout, a především jak si ideální váhu dlouhodobě udržet. Na kurzu se budeme věnovat také dalším tématům, jako například jak skloubit zdravý životní styl s péčí o rodinu či jak při hubnutí zvládat oslavy nebo rodinná setkání.

HARMONOGRAM KURZU:

5 termínů setkání po 14 dnech

TERMÍNY: středy 18:00 – 20:30 s pauzou na občerstvení

1. setkání – MĚŘENÍ, INTERPRETACE VÝSLEDKŮ, NASTAVENÍ VHODNÉHO CÍLE

Během úvodního setkání se účastníci dozvědí, jak funguje jejich bazální metabolismus. Bude probíhat první měření na přístroji InBody 230. Dále vyplní dotazník o svém zdravotním stavu a preferencích v jídle. Účastníci si společně s lektorkou stanoví vhodný cíl a strategii, jak k němu úspěšně dojít. Na základě zjištěných údajů lektorka následně vypracuje každému účastníkovi osobní jídelníček na 7 dní.

2. setkání –  PŘEDÁNÍ OSOBNÍHO JÍDELNÍČKU NA MÍRU

Na začátku druhého setkání účastníci obdrží osobní jídelníček na míru. Setkání samotné bude zaměřeno na povídání o zdravé výživě, nových trendech a o tom, co a jak jíst. Speciální pozornost bude věnována roli sacharidů, bílkovin a tuků v jídelníčku.

3. setkání – MĚŘENÍ, KONTROLA

Na tomto setkání budou mít účastníci příležitost změřit své první úspěchy a zkonzultovat případné problémy. Společně s lektorkou si potom vytvoří osobní plán, jak sjednotit čas k přípravě jídla s rodinným životem a jak z nového stravovacího režimu nevypadnout během dovolené či během různých oslav. Hovořit se bude také o vhodných sportech, které podpoří hubnutí, a o tom, jak vybranýsport zařadit do běžného života.

4. setkání – MĚŘENÍ, KONTROLA

I při tomto setkání bude prostor pro změření pokroků a nápravu případných nedostatků. Tématem setkání pak budou zajímavosti ze světa výživy, povídání o metabolických typech či vztah mezi jídlem a psychosomatikou.

A také jak při redukci váhy zvládnout Vánoce, dovolené a rodinné oslavy.

Následuje předání dalších materiálů k sestavování vlastního zdravého redukčního jídelníčku a vysvětlení principů udržení váhy.

5. setkání – MĚŘENÍ, KONTROLA

Při závěrečném setkání účastníci zhodnotí, nakolik se jim podařilo dosáhnout svého ideálního cíle při hubnutí či nasazení zdravého stylu. Důraz bude kladen na to, aby účastníci vytrvali i po skončení kurzu a zdravý životní styl se pro ně stal každodenní rutinou. K tomu jim dobře poslouží praktické nástroje sebekoučinku, které jim lektorka během setkání představí. Účastníci se naučí, jak efektivně pracovat se svým cílem, jak posilovat svoji vůli a jak si udržet tolik důležitou motivaci.